Utien thermoforming machine à imballaggio

Utien Pack hè un principale sviluppatore dimacchine di imballaggio per termoformaturaè copre una larga gamma di industrii, cumprese l'alimentu.Dapoi u 1994, anu cuncepimentu è fabricatu macchine di imballaggio per termoformatura, chì li facenu un specialistu in l'industria.

Macchine di imballaggio per termoformaturasò versatili è ponu esse usatu per diverse applicazioni.L'imballaggio in vacuum di termoformatura è e macchine MAP (imballaggio in atmosfera mudificata) sò duie di e macchine più populari in u prucessu di imballaggio di termoformatura.

L'imballazione di u vacuum di termoformazione implica l'eliminazione di l'aria da u containeru di imballaggio per creà un vacuum in l'internu.Sta tecnica hè comunmente aduprata per prudutti cum'è carne, pesci è lattichi chì necessitanu una vita di conservazione estesa.Eliminate l'aria da l'imballu, a crescita di i batteri hè impedita, è a preservazione di u produttu hè megliu.

MAP hè una tecnica di preservazione aduprata per allargà a vita di l'alimentu rimpiazzendu l'aria in u cuntainer di imballaggio cù una mistura di gas modificata adattata à i bisogni specifichi di u pruduttu.Stu ambiente aiuta à priservà u pruduttu.

Per più infurmazione nantu à i nostri prudutti o per fà un ordine, per piacècuntatta ci oghje.

 

 


Postu tempu: Apr-06-2023