Epoca Post Epidemica: Imballaggi populari di l'alimentariu preparatu

Imballaggi populari di l'alimentariu preparatu

In l'era post-epidemica, l'aumentu di u novu cunsumu è di e novi forme di cummerciale è l'integrazione accelerata di sceni di cunsumu in linea è offline indicanu chì u mercatu di i cunsumatori hè affruntatu più aghjurnamentu.
1.In u marzu, a vendita di manciari preparati in u paese hà aumentatu di più di 150%, è l'aumentu annu in Shanghai in l'ultima mità di mesi era più di 300%.
2.Durante u Festival di Primavera quist'annu, a vendita di cibo preparatu in Ding Dong shopping hà aumentatu di più di 400% annu à annu.
3.Attuale, u tassu di penetrazione di l'alimentu preparatu in a industria di vendita di China hè solu 10-15%, mentre chì in Giappone hà righjuntu più di 60%.

Da i dati di notizia sopra, si pò vede chì "alimentu preparatu" hè diventatu gradualmente un ughjettu populari di i cunsumatori in l'ultimi dui anni.

Origine di l'alimenti preparati?

L'alimentu preparatu hè urigginatu in l'anni 1960 di i Stati Uniti, principalmente per l'affari di fornitura di l'alimentu B-side, chì furnisce carne fresca congelata, frutti di mare, pollame, verdura, frutti è snacks à ristoranti, ospedali, scole è altre istituzioni.

Sviluppatu in Giappone in l'anni 1980, cù u sviluppu di u trasportu di a catena di friddu è a popularità di i frigorifici in Giappone, l'affari di l'alimentariu preparatu hà cuminciatu à sviluppà rapidamente.Hà sviluppatu imprese cù l'imprese è i clienti, cum'è a prumuzione di i prudutti di pollo per i magazzini di cunvenzione è i ristoranti fast-food per l'affari è mette in risaltu a cunvenzione è a freschezza di l'ingredienti per i clienti.

A dumanda di cibo preparatu in Cina hà cuminciatu cù i fast food cum'è KFC è McDonald's, è dopu hà sviluppatu l'industria di trasfurmazioni è distribuzione di verdura pulita.Dapoi u 2000, si stende à carne, pollame è prudutti acquatici, è apparsu l'alimentu preparatu.Finu à u 2020, quandu l'epidemie hà limitatu u viaghju di i residenti, l'alimentariu preparatu hè diventatu una nova scelta, è u cunsumu di i clienti hà aumentatu rapidamente.

Chì sò l'alimenti preparati?

L'alimentu preparatu include l'alimentu prontu à manghjà, l'alimentu prontu à riscalda, l'alimentu prontu à coccia è l'alimentu prontu à serve.
1.L'alimentu prontu à manghjà: si riferisce à i prudutti preparati chì ponu esse manghjati direttamente dopu l'apertura;
2.Ready-to-heat food: si riferisce à l'alimentu chì pò esse manghjatu solu dopu à riscalda;
3.Ready-to-cook food: si riferisce à u trasfurmazioni relativamente prufonda (cottu o frittu), secondu e porzioni di l'almacenamiento frigorifico o a temperatura di l'ambienti di i prudutti semifiniti, chì ponu esse subitu in a pignatta è preparatu cù cundimenti;
4.Ready-to-serving food: si riferisce à picculi pezzi di carne, verdura fresca è pulita, ecc.

Vantaghji di l'alimenti preparati
Per l'imprese:
1.Promote a pruduzzione muderna standard di l'imprese alimentari è di ristorazione;
2.Promote l'innuvazione di l'impresa, a scala di a forma è l'industrializazione;
3.Salvà i costi di logistica;

Per i cunsumatori:
1. Risparmiate u tempu è u costu di l'energia di lavare, taglià, è coccia prufonda;
2.Pudete furnisce alcuni platti chì sò difficiuli di coccia in casa;
3.Alcuni ingredienti in i platti preparati sò più prezzu di cumprà individualmente;

Imballaggi alimentari preparati
Citendu una frase da u maestru giapponese di design di imballaggio Fumi Sasada: Ci vole solu 0,2 seconde per u pruduttu per esse stampatu in l'ochju.Se vulete chì i clienti si fermanu, duvete cunfidà nantu à un imballaggio attraente.Questa frase hè ancu appiicata à l'imballa di l'alimentu preparatu.In l'ambiente attuale di l'alimentariu preparatu, cumu si distingue da parechji prudutti simili, l'imballu hè a chjave.

I nostri esempi di imballaggi alimentari preparati
Imballaggi alimentari preparatiL'alimentu preparatu hè imballatu da macchina di imballaggio per termoformatura

Cumprate una macchina di imballaggio di alimenti preparati da Utien
Dopu avè lettu u sopra, s'è vo site interessatu nantu à e macchine di imballaggi alimentari preparati, u modu più faciule per voi hè di cuntattateci direttamente.Cum'è un espertu di imballaggio prufessiunale, saremu felici di offre a nostra suluzione per voi!


Tempu di post: May-12-2022