Portion package, a tendenza di a vita muderna

imballaggio termoformatura marmellata

Hè u tempu di sviluppu più rapidu.A scienza è a tecnulugia avanzanu cù ogni ghjornu chì passa. I media suciali acceleranu a diffusione di l'infurmazioni, è l'ecunumia di a rete hà elevatu u cunsumu tutale à un novu livellu.Cusì hè u cuncettu di cunsumu di e persone.Alimentazione, hè a spesa primaria di cunsumu.Ùn vulemu micca solu manghjà diliziosu, ma ancu manghjà sanu, cunvene è felice.Cumu risponde à i bisogni di i palati di u gustu di e persone à a più grande misura, nasce l'imballu di piccula parte.

L'imballaggio di l'alimentu tradiziunale hè un imballaggio nudu o un imballaggio big bag. Questu pare risparmià i costi di imballaggio, ma in realtà si traduce in un più grande rifiuto di cibo. .U imballatu pò esse direttamente venduti à i cunsumatori, riducendu u cuntattu manuale di big bag repack in picculi porzioni. Cusì, a nostra sperienza di shopping pò esse promossa.

Avà, tunnellate di cibi è bevande entranu in u campu di l'imballaggi di picculi porzioni.Perchè hè cusì populari?

I pacchetti di porzioni si bloccanu in a delizia.

In u centru di trasfurmazioni, l'alimentu passa per una seria di trasfurmazioni prufonda direttamente da a materia prima, è infine entra in u mercatu di vendita in forma di picculi pacchetti.U prucessu intermediu di l'ingrossu è di repackaging hè tagliatu, u cuntattu manuale è diverse esposizioni à a contaminazione esterna sò ridotti, è a freschezza è u gustu originale di l'alimentu sò assai garantiti.

Per mantene l'alimentariu frescu, u vacuum, l'atmosfera mudificata è u pacchettu di a pelle sò spessu usati.

Vacuum, sguassate l'aria in l'alimentariu è impediscenu a ripruduzzione di bacteria aerobica.Atmosfera cuntrullata, nantu à a basa di vacuum, è poi pienu di gas protettivu.Da una banda, pò prutege l'alimentu da i bumps durante u trasportu di longa distanza, è pò ancu impedisce a crescita di batteri è mantene l'equilibriu di l'umidità è l'equilibriu chimicu di l'ambiente di almacenamento.

U pacchettu di a pelle, chì presenta u pruduttu in una manera tridimensionale, aumenta a bellezza di a visualizazione di u pruduttu, è prolonga assai u periodu di preservazione, chì conduce à espansione u mercatu.

I pacchetti di porzioni facenu a vita più sana.

L'alimentariu pò furnisce ogni tipu d'acqua, minerali, vitamini è altri nutrienti chì a nostra vita hà bisognu.Tuttavia, l'alimentazione eccessiva pò ancu causà diversi prublemi.Alcune malatie cum'è l'iperglicemia, l'iperlipidemia è a diabetes sò diagnosticate trà i ghjovani.Per quessa, i picculi alimenti imballati ponu aiutà à cuntrullà a nostra ingesta alimentaria in una certa misura è riduce l'ingesta eccessiva.Parechje donne amatori di bellezza è prufessiunali di fitness utilizanu ancu picculi porzioni di l'alimentariu per perdiri l'excedente di grassu è mantene a so forma.

I pacchetti di porzioni facenu a vita più faciule.

U picculu pacchettu di serve hè carattarizatu da esse chjucu è ligeru, facendu faciule da portà è divertevi in ​​ogni momentu.È ùn hè micca limitatu da u tempu è l'occasione.Per quessa, sò savored è spartutu in parechje occasioni cum'è l'uffiziu indoor, viaghju d'affari, riunioni d'amici è cusì.

I pacchetti di porzioni facenu a vita più divertente.

L'alimentu ùn hè micca solu usatu per suddisfà l'appetite, ma ancu per purtà un piacè spirituale.Un imballaggio attraente pò catturà i portafogli di i cunsumatori à a prima volta, è ancu fà li pagà parechje volte.Dunque, u disignu di l'imballu hè diventatu ancu u focusu da parechji cummercianti alimentari.

imballaggio termoformatu in vacuum

Cù più di 30 anni di esperienza di imballaggio, Utien pack si specializza in imballaggi in porzioni.Inoltre, simu capaci di offre una soluzione di imballaggio per snack, salsa, frutti di mare, carne, verdura di frutta è più.Cù a so sicurezza superiore è a stabilità, hà vintu assai elogi da i clienti domestici è stranieri.Pudemu creà una soluzione di imballaggio individualizzata secondu e caratteristiche è esigenze di i prudutti di i clienti.Sì avete bisognu di imballaggio, sentite liberu di cunsultà.


Tempu di Postu: Feb-18-2022