L'imballaggio pò ancu salvà l'alimentariu?

imballaggio di pelle di vacuum

"Ogni granu in u vostru piattu hè pienu di sudore".Avemu spessu aduprà u metudu "Clear your plate campagne" per prumove a virtù di salvà l'alimentu, ma avete mai pensatu chì a salvezza di l'alimentu pò ancu principià da l'imballu?

Prima avemu bisognu di capisce cumu l'alimentariu hè "spertu"?
E statistiche mostranu chì da circa 7 miliardi di persone in u mondu, circa 1 miliardi di persone sò affettate da a fame ogni ghjornu.
U direttore finanziariu di u Gruppu MULTIVAC, u Signore Christian Traumann, parlendu in una "Conferenza di Risparmiu di l'Alimentazione", hà dichjaratu chì u spoilage per via di un almacenamentu impropriu hè u mutivu principale perchè a maiò parte di l'alimentu hè persu.

Mancanza di equipaghji di imballaggio adattati, tecnulugia è materiali di imballaggio
In i paesi in via di sviluppu, i rifiuti alimentari si verificanu per suprattuttu à l'iniziu di a catena di valore, induve l'alimentu hè cullucatu o trasfurmatu senza una infrastruttura adatta è e cundizioni di trasportu è di almacenamento, chì risultanu in imballaggi poveri o imballaggi simplisti.A mancanza di l'equipaggiu d'imballaggio adattatu, a tecnulugia è i materiali di imballaggio per allargà a vita di l'alimentariu è per assicurà a sicurezza di l'alimentu risultati in a deteriorazione di l'alimentu prima di ghjunghje à u puntu finale di u cunsumadore, chì infine porta à i rifiuti.

L'alimentu scartatu per scade o ùn risponde micca à i standard
Per i paesi sviluppati o certi paesi emergenti, i rifiuti alimentari si trovanu in a catena di vendita è in l'usu domesticu.Hè quandu a vita di l'alimentariu hè scaduta, l'alimentu ùn risponde più à i normi, l'apparenza di l'alimentu ùn hè più attraente, o u retailer ùn pò più fà prufitti, è l'alimentu serà scartatu.

 

Evite u rifiutu di l'alimentariu attraversu a tecnulugia di imballaggio.
In più di prutege l'alimentu per allargà a vita di conservazione attraversu i materiali di imballaggio, pudemu ancu aduprà a tecnulugia di imballaggio per allargà a freschezza di l'alimentu è evità i rifiuti alimentari.

Tecnulugia di Imballaggio in Atmosfera Modificata (MAP)
Sta tecnulugia hè stata largamente usata in u mondu per l'alimentariu frescu è i prudutti chì cuntenenu proteini, è ancu per u pane è i prudutti di panetteria.Sicondu u pruduttu, u gasu in u pacchettu hè rimpiazzatu cù una proporzione specifica di a mistura di gas, chì mantene a forma, u culore, a cunsistenza è a freschezza di u pruduttu.

A vita di l'alimentariu pò esse allargata senza l'usu di conservanti o additivi.I prudutti ponu ancu esse prutetti durante u trasportu è u almacenamentu è minimizzà i danni causati da l'effetti meccanichi cum'è l'estrusione è l'impattu.

Tecnulugia di imballaggio di a pelle (VSP)
Cù l'apparenza è a qualità, stu metudu di imballaggio hè adattatu per imballà ogni tipu di carne fresca, frutti di mare è prudutti acquatici.Dopu à l'imballu di a pelle di i prudutti, a film di a pelle hè cum'è a seconda pelle di u pruduttu, chì aderisce strettamente à a superficia è a fissa nantu à a tavola.Stu imballaggio pò allargà assai u periodu di mantenimentu frescu di l'alimentu, a forma tridimensionale attrae l'ochju, è u pruduttu hè vicinu à a tavola è ùn hè micca faciule di spustà.


Tempu di post: Jul-18-2022