Trasfurmazione di u pacchettu, u sicretu per un almacenamentu più longu

A quistione hè stata perseguita da numerosi pruduttori alimentari: Cumu allargà a vita di l'alimentariu?Eccu l'opzioni cumuni: aghjunghje l'agenti antisetticu è di mantenimentu frescu, imballaggio in vacuum, imballaggio in atmosfera mudificata è tecnulugia di preservazione di a radiazione di carne.Senza dubbitu, a forma di imballaggio adatta pò prumove assai e vostre vendite.Allora avete fattu a scelta bona?

Eccu un casu.Un picculu fabricatore d'alimentu istantaneu hà imballatu l'alimentu cù vassoi pronti, è poi li copre cù coperchi in PP.L'alimentu in tali imballaggi pò stà solu per 5 ghjorni.Inoltre, u scopu di a distribuzione era limitatu, di solitu vendite dirette.

IMG_9948-1

In seguitu, anu acquistatu un sealer di vassoi chì sigilla cù calore i vassoi.In questu modu, a vita di l'alimentariu hè stata prolongata.Dopu un sigillamentu di calore direttu, anu applicatu MAP (imballu in atmosfera mudificata) per allargà u scopu di vendita.Avà usanu l'ultime imballaggi di pelle.U direttore di quella cumpagnia hà sempre amatu l'imballaggio di a pelle di vacuum (VSP).Credu chì stu tipu di imballaggio hè assai attrattiva per vede in una tenda pulita è pulita, per quessa chì sta tecnulugia hè populari in Europa.

Pocu dopu, a cumpagnia di catering rimpiazzatatuttiimballaggio in atmosfera mudificata (MAP) cù imballaggio in pelle di vacuum (VSP).Tali trasfurmazioni di u pacchettu hà aiutatu à aumentà a so vita di conservazione da 5 ghjorni à 30 ghjorni, è espansione e so vendite in altri posti.Sta cumpagnia sfrutta pienamente a vendita di merchandise unica è l'opportunità di mostra purtate da l'imballazione di a pelle di vacuum.

Cum'è u nome mostra,applicà l'imballaggio di a pelleu top filmto copre a superficia di u pruduttu è a superficia di u vassou sanu cù aspirazione di vacu, cum'è a prutezzione di a pelle.Stu tipu di imballaggio ùn pò micca solu migliurà l'aspettu di u pruduttu, ma ancu allargà a vita di u pruduttu in u più grande.Hè adattatu per imballà prudutti "duri", cum'è bistecca, salsiccia, furmagliu solidu, o alimenti congelati.Inoltre, si adatta à i prudutti "dolci", cum'è pesci, carne, salsa o filet.L'imballaggio di a pelle pò ancu prevene i danni di a congelazione è a brucia.Cum'è un pioniere di a pellepacchettutecnulugia, Utien hà maestru di tecnulugia di punta.

IMG_5321-1

Inoltre, l'imballazione di a pelle di vacuum hà caratteristiche eccezziunale cum'è quì sottu:
1. U pacchettu di presentazione 3D aumenta in modu efficace u sensu di valore è u gradu di u pruduttu
2. Hè a prova di polvera, a prova di scossa è a prova di umidità, postu chì u pruduttu hè cumplettamente fissatu trà a film di a pelle è a tavola di plastica.
3. Hè mossa efficace à riduce u voluminu di imballaggio è i costi di almacenamento è di trasportu, cumparatu cù l'imballu tradiziunale
4. High-grade ultra-trasparente imballaggio display visuale, chì rinforza assai a cumpetitività mercatu mercatu.

Hè ora di aghjurnà a forma di imballaggio tradiziunale, chì assicura à i vostri alimenti una vita di conservazione più longa, è ancu più altri benefici.Utien Pack hè quì per esse u vostru cumpagnu di imballaggio di fiducia.


Tempu di post: 30-Sep-2021