Cumu Utien prumove u durian indonesianu per un imballaggio megliu

 

imballaggio à vacuum durian

Hè unu di i nostri casi di imballaggio più fieri in l'annu 2022.

Nativu di Malasia è dopu cultivatu in certi paesi di l'Asia Sudueste, u durian hè riputatu cum'è u rè di frutti, per u so altu valore nutrizionale.In ogni casu, per via di a corta stagione di cugliera è di grandezza gigante cù cunchiglia, u costu di trasportu à l'oltremare hè estremamente altu.

U risolve u prublema, Utien hà sviluppatu una soluzione di imballaggio innovativa.

Hè una serie DZL-520R persunalizata dimacchina di imballaggio per termoformatura, cù un imballaggio vacuum speciale chì pò stende a film superiore è di fondu.E l'immensa dimensione di u durian hà fattu una alta dumanda per a tecnulugia di stretching, quasi ghjunghje à u limitu di a tecnulugia attuale.

 

Caratteristiche tecniche

• Per ghjunghje sin'à una prufundità alta di 135mm, Utien hà appiicatu un sistema di pluging cù l'assistenza servo-motor.In questu modu, u rendiment uniformi è l'efficienza di furmà pò esse assicurati.
• Per prumove l'efficienza di a furmazione di u pacchettu, Utien hà ancu appiicatu un sistema di preriscaldamentu affidabile per a film di fondu
• Siccomu a forma di u durian hè vicinu à l'ovale, u filmu di tappa deve esse stendu è furmatu per assicurà chì i filmi superiore è inferjuri pò esse più perfettamenti adattati à u pruduttu senza arrugati è sacchetti rotti.
• Un foru di manicu còmode hè pensatu per u trasportu còmode di i clienti.
• Inoltre, un disignu speciale hè necessariu per assicurà chì a film superiore hè curvatu, micca comunmente pianu.
• Velocità di imballaggio, intornu à 6 cicli / min, cusì 12 duriani per minutu in totale.Pudemu ancu fà un vacuum minore per allargà a vita di u durian.

 

Aspettativa
Cù una ricerca approfondita nantu à diversi casi di clienti unichi, Utien hà accumulatu una ricca sperienza in l'industria.Per risponde à a dumanda di imballaggio esigente in diverse industrie, simu felici di offre soluzioni di imballaggio individualizzate.

In u futuru, Utien hè pronta à rinfurzà a cooperazione cù imprese eccezziunali in diverse industrie per fà un equipamentu di imballaggio megliu è innuvà e marche di imballaggio in u mondu.


Tempu di post: Jul-13-2022