Case Studies丨QL FOODS,Una cumpagnia di frutti di mare da Malaysia

QL Foods Sdn.Bhd hè a principale cumpagnia di agro-based in u paese.Incorporata in u 1994 cum'è una di e filiali di QL Resources Berhad, una corporazione multinaziunale agroalimentaria cù una capitalizazione di u mercatu di più di 350 milioni di USD.Situata in Hutan Melintang, Perak, Malaysia, a più grande basa di pesca in u paese, a cumpagnia hè registrata cum'è u primu fabricatore di surimi integratu verticalmente in u paese hè integratu in una linea di produzzione a valle sostanzialmente automatizzata per pruduce simultaneamente i prudutti di surimi è di surimi. .
Case Studies丨QL FOODS,Una cumpagnia di frutti di mare da Malaysia

I prudutti di mare di alta qualità volenu spiccà trà i prudutti simili in u mercatu ferocemente cumpetitivu, l'imballazione di u produttu ghjoca un rolu vitale in u prucessu di vendita.

Nantu à a premessa di insistia à a ricerca di a qualità di l'alimentu stessu, QL FOODS ci hà trovu una volta di più per aiutà à cuncepisce novi soluzioni di imballaggio, per aumentà l'attrazione di i prudutti à i cunsumatori.QL FOODS hà urdinatu prima di più di una decina di macchine automatiche di imballaggio di termoformatura flessibile da Utien Pack prima, è anu utilizatu l'equipaggiu europeu prima di usà u nostru equipamentu.

Case Studies丨QL FOODS,Una cumpagnia di frutti di mare da Malaysia1

QL FOODS utilizza Macchine per l'imballaggio di termoformatura flessibili (DZL-430R) da UTIEN PACK, per imballare 140 grammi di granchi aromatizzati di aragosta.L'imballu hè un imballaggio in vacuum stretch di film molle, ogni imballaggio hè cuncepitu cù una linea punteggiata tagliata in u mità, chì pò esse divisa in 2 pacchetti chjuchi indipendenti, ogni pacchettu chjucu hè 70 grammi, u film superiore di imballaggio cù stampa di data.

A funzione di macchina di imballaggio termoformatura flessibile automatica (DZL-430R) hè putente, chì copre quasi tutti i moduli impurtanti, cù un altu gradu di flessibilità, è pò cambià rapidamente u muffa per cambià a forma di imballaggio.

A macchina hè ancu dotata di un sistema di trasferimentu termale per a stampa di data di u film superiore di imballaggio.A nova soluzione di imballaggio furnita da a macchina di imballaggio termoformatura flessibile Utien Pack risponde cumpletamente à tutte e aspettative di QL FOODS.

Case Studies丨QL FOODS,Una cumpagnia di frutti di mare da Malaysia2


Tempu di Postu: Aug-03-2021