Casu spartera |Imballaggio termoformatu cù sistema di stampa è etichettatura in linea

Oghje, più è più pruduttori utilizanutermoformatura macchina di imballaggio flessibiles per imballà è etichettate i prudutti.Questa soluzione di imballaggio ecunomica è sustenibile hà più flessibilità.Per i bisogni di i clienti, avemu duie suluzioni: aghjunghje l'equipaggiu di etichettatura nantu à a macchina di imballaggio di termoformatura, o aghjunghje un sistema di etichettatura nantu à a parte posteriore di l'imballu.

In a prima mità di questu annu, u nostru cliente hà urdinatu una macchina di imballaggio in vacuum thermoforming flexible DZL-420R da a nostra cumpagnia, è hà stallatu un sistema di stampa è etichettatura trà l'area di sigillatura è di taglio per vede a so infurmazione di u produttu.

macchina di imballaggio in vacuum termoformatura flessibile

Caratteristiche di a macchina di imballaggio flessibile di termoformatura

Imballaggio efficiente
In cunfrontu cù alcune macchine di imballaggio in vacuum semi-automaticu, hè più efficace.Completa automaticamente a furmazione di sacchetti di imballaggio, riempimentu (manuale o automaticu), sigillatura, taglio è output.

U muffa di rimpiazzamentu convenientu
A macchina pò esse dotata di parechje serie di stampi per imballà diverse dimensioni di prudutti, è faciule da cambià.

Usu di sicurità è dispusitivu
A macchina hè cuncepita cù coperchi protettivi è installata cù parechji sensori per assicurà a massima sicurezza.

Vantaghji di furmà
A prufundità massima di furmazione di a nostra termoformatrice di imballaggio in vacuum hè di 160 mm, cù un bonu effettu di stretching.


Tempu di Postu: Nov-17-2022