Macchine di imballaggio in atmosfera modificata termoformata per Sandwich

Macchine di imballaggio in atmosfera modificata termoformata per Sandwich

I panini sò assai favuriti in a nostra vita di ogni ghjornu.Cuntene pane fette, verdura, carne, furmagliu, ovu, sandwich sò spessu cunsiderate fast food.

Per assicurà a freschezza massima, i panini sò generalmente spediti direttamente à i magazzini dopu esse pruduciutu da a fabbrica in u stessu ghjornu.Sta forma limita u sviluppu di i pruduttori è l'espansione di u scopu di vendita.Cusì, emergenu e macchine di imballaggio in atmosfera mudificata di termoformatura.

Differenti da l'imballaggio di carta tradiziunale, l'imballaggio di film, o l'involucri prefabbricati, e macchine di imballaggio in atmosfera mudificata termoforma applicanu un metudu innovativu.Prima, u pacchettu hè furmatu dopu chì a film plastica si stende da u calore altu.Allora i panini sò chjappi in i tazzi termoformati.Dopu à quessa, avemu l'aspiratore, i gasi protettivi di gas flush poi sigillanu e tazze.U pacchettu individuale di u sandwich hè prontu dopu a tagliata.

I clienti ponu sceglie diversi materiali di imballaggio per diversi sandwich.Per i panini chì anu un gustu megliu dopu à riscaldamentu, u materiale PP hè più cunsigliatu.

Per i sandwich conservati à a temperatura di rinfrescante, u PET hè una bona scelta postu chì i cunsumatori ponu vede a cundizione di sandwich chjaramente attraversu e scatuli trasparenti.MAP, atmosfera mudificata agisce cum'è un costu protettivu intornu à u sandwich dopu chì l'aria hè eliminata.A maiò parte di a bacteria ùn pò micca sopravvive in l'absenza di l'ossigenu, cusì a vita di u sandwich hè allargata.

U novu metudu di imballaggio MAP pò aumentà assai l'efficienza è riduce i costi di pacchettu per parechje cumpagnie.Cumu hè utile per riduce a film di imballaggio, evite a seconda contaminazione di scatuli pronti, a vita di conservazione di l'alimentariu pò esse triplicata à u massimu.In questu modu, u scopu di u mercatu di sandwich pò esse allargatu.

pacchettu di termoformatura di sandwich

sandwich


Tempu di post: 18-Jan-2022