Introduzione à i tipi di Macchine Termoformatrici

Utien Pack Co,.Ltd.hè un fabricatore specializatu in a produzzionemacchine automatiche di imballaggio per termoformatura,i nostri thermoforming machines hà un livellu di punta in Cina.À u listessu tempu, avemu ancu ricunnisciutu è assai elogiatu da parechji clienti stranieri.

Eccu una breve introduzione à a macchina automatica di imballaggio termoformata prodotta da Utien Pack.Sicondu u tipu di imballaggio, hè principalmente divisu in i seguenti trè serie:

AUtomatic Thermoforming Machine Packaging Atmosfera Modificata

A macchina di imballaggio in atmosfera mudificata di termoformatura hè u pruduttu principale di Utien Pack, utilizata principalmente per l'imballazione di l'atmosfera mudificata per a conservazione di l'alimentariu.Hè largamente utilizatu in carne fresca, frutti è ligumi freschi, cibi cotti, ecc. Sta macchina pò stende automaticamente a film rigida in una scatula di imballaggio è vacuum, poi riempie cù gas di mantenimentu frescu secondu e esigenze di imballaggio di u produttu è sigillate a film superiore. , infine cutting and output.

I vantaghji di sta macchina includenu un eccellente effettu di stampatura, una prufundità di formatura profonda (finu à 150 mm), una forma uniforme di muffa è una bassa rata di ossigenu residuale.È a macchina di imballaggio hà una funzione di preriscaldamentu secundariu, hà un bonu effettu di allungamentu nantu à a film PET / PP.

10a7ee9f

 

AMacchina di imballaggio termoformata utomatica flessibile

Macchina di imballaggio termoformatura flessibileiun mudellu cunvinziunali inmacchine di imballaggio per termoformaturaè hè più comunmente utilizatu per i prudutti di imballaggio in vacuum.Stu mudellu hà i vantaghji di l'allungamentu uniforme, un eccellente effettu di vacuum, è a prufundità massima di stretching finu à 160 mm.

97b95921

 

AMacchina di imballaggio di pelle in vacuum termoformata automatica

A macchina di imballaggio di a pellehè largamente utilizatu in l'industria di carne refrigerata.U flussu di travagliu principale hè di stende automaticamente a film rigida in una tavola è carricà a carne fridda in questu.In l'area di sigillatura, a film superiore di a pelle hè attaccata à a superficia di u pruduttu da u vacuum è fissu u pruduttu strettu, cusì chì u pruduttu hè difficiule di spustà è chjude l'acqua di sangue.

1a36be95

U tuttumacchina di imballaggio termoformata pruduciutu da Utien Pack hè fattu di acciaio inox 304, u muffa hè fatta di materiale di lega d'aluminiu, è a superficia hè ossidata, chì hè adattata per l'usu in diversi ambienti.À u listessu tempu, a macchina hè cuncepita cù parechji interruttori di sicurezza per assicurà l'usu sicuru di l'operatori.

vive di più:

Macchine per a termoformatura

 


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021