Fattori chì influenzanu a capacità di produzzione di a termoformatrice

1

Macchina di imballaggio per termoformatura hè un equipaggiu di imballaggio automaticu chì soffia o aspira u rollu di film plasticu stretchable sottu riscaldamentu per furmà un cuntainer di imballaggio di una forma specifica, è poi riempimentu di materiale è sigillatu.Integra i prucessi di termoformatura, riempimentu di materiale (quantitativu), vacuuming, (gonfiamentu), sigillatura è taglio, chì risparmia assai u costu di u tempu di l'impresa è di a manuvra.

Parechji fattori anu affettatu a capacità di produzzione di e termoformatrici, principalmente da i seguenti aspetti:

1.Spessore di film

Sicondu u grossu di u rollu di film (film di fondu) utilizatu, avemu dividitu in film rigidu (250μ- 1500μ) è film flexible (60μ- 250μ).A causa di i diversi spessori di a film, i requisiti per a furmazione sò ancu diffirenti.A furmazione di film rigidu averà un prucessu di preriscaldamentu più cà a film flexible.

2.Dimensione di scatula

A dimensione, soprattuttu a più bassa di a scatula, significa chì u tempu di furmazione hè più breve, menu prucedure ausiliarii sò necessarii, è u prucessu di imballaggio generale hè più curtu.

3.Requisiti di vacuum è inflazione

Se l'imballu deve esse aspiratu è gonfiatu, affettarà ancu a velocità di a macchina.L'imballu di solu sigillatu serà 1-2 volte per minutu più veloce di l'imballu chì deve esse aspiratu è inflatatu.À u listessu tempu, a dimensione di a pompa di vacuum affetterà ancu u tempu di vacuuming, affettendu cusì a velocità di a macchina.

4.Esigenze di pruduzzione

In generale, a dimensione di u muffa influenza ancu a velocità di a macchina.E macchine più grande anu una pruduzzione più alta, ma pò esse più lente di e macchine più chjuche in termini di velocità.

In più di i fatturi principali sopra, u più criticu hè a tecnulugia.Attualmente, ci sò parechji pruduttori di macchine di imballaggio di film stretch in u mercatu, ma a qualità hè irregolare.Dopu anni di apprendimentu cuntinuu, ricerca è sviluppu, è esperimenti, a velocità di tali macchine di imballaggio prodotte da Utien Pack pò ghjunghje à 6-8 volte per minutu per film rigidu è 7-9 volte per minutu per film flexible.


Tempu di post: 14-Jan-2022