Cumu l'imballaggi alimentari "anti-epidemie"

In dicembre 2019, l'improvvisu "COVID-19" hà cambiatu a nostra vita è l'abitudini alimentari.Durante a guerra naziunale contr'à u "COVID-19", l'industria alimentaria face u so megliu.Certi anu lanciatu attività di marketing tematichi nantu à l'"epidemie", mentre chì altri anu cambiatu l'imballaggio originale di u produttu è anu aduttatu forme di imballaggio innovatori per risponde à i bisogni di i cunsumatori in questu tempu speciale.

In risposta à e restrizioni di viaghju durante a situazione epidemica, l'alimentu prontu à manghjà è a consegna immediata di l'alimentu sò diventati a prima scelta per parechji cunsumatori.Mentre l'accumulazione sparirà in gran parte dopu a pandemia, ma a tendenza à longu andà di l'asportu di i ristoranti è l'aumentu di l'attività suciali in u periodu post-epidemicu, l'imballaggi alimentari pronti à manghjà anu sempre un rolu impurtante in a prutezzione di l'alimentariu è a cunvenzione di viaghju.

L'alimentu prontu à manghjà porta una grande comodità à a vita di e persone.Big data mostra chì circa 50% di i cunsumatori crede chì a prutezzione di u produttu è a sicurezza di l'alimentariu sò i requisiti primari per l'imballaggio di l'alimentariu prontu à manghjà, seguitu da u almacenamentu di u produttu è l'infurmazione di u produttu.

A sicurezza alimentaria resta una priorità

L'annu passatu, per standardizà l'usu è a gestione di i sigilli di consegna di l'alimentu, l'Uffiziu Municipale di Supervisione di Zhejiang hà publicatu ufficialmente regulamenti pertinenti.Da u 1 di marzu di u 2022, tutte e spedizioni alimentari in Zhejiang sò tenute à aduprà "sigilli da asportu" da u standard.

"Sigilli da asportu" significa chì per assicurà a sicurezza alimentaria in u prucessu di consegna, i regulamenti stipulanu chì i pacchetti di sigillatura simplici, cum'è graffette è cola trasparente, ùn ponu micca esse aduprati cum'è sigilli da asportu.

L'implementazione di sta regulazione hà permessu à più è più imprese di truvà modi per assicurà megliu a sicurezza alimentaria.Inoltre, per attentu à a trasfurmazioni è a produzzione di l'alimentariu, migliurà l'imballu per ottene u scopu di a sicurezza di l'alimentariu hè ancu un metudu affidabile.

Cumu migliurà a sicurità alimentaria da l'imballu

zxds (1)

Imballaggio di alimenti istantanei inSigillatrice di vassoi

Cum'è l'attrezzatura ideale per l'imballazione di vassoi, u sigillatore di vassoi hè adattatu per a produzzione di imballaggi in atmosfera modificata (MAP) èImballaggio di a pelle in vacuum (VSP),induve parechji filmi superiore ponu esse sigillati nantu à vassoi fatti di diversi materiali.Ci hè dui tippi: semi-automaticu è cuntinuu, rispettivamente per imballaggi di produttu di produzzione chjuca è mediana è imballaggio efficiente di altu voluminu.

zxds (2)

Macchina di imballaggio per termoformatura per imballà l'alimenti istantanei

Macchina di imballaggio per termoformatura isequipaggiu più autumàticu chì prisenta film rotuli fatti di dui materiali differente attraversu a macchina, à compie tuttu u prucessu di imballaggio.

Diversi tipi di manciari pronti à manghjà, piatti preparati è pasti instantani necessitanu imballaggi mirati, micca solu per ottene a vita di conservazione ideale, ma ancu per truvà schemi di imballaggio currispondenti secondu u modu di manghjà.Utien Pack pò furnisce soluzioni di imballaggio prufessiunale.

Cum'è un sviluppu è a produzzione indipendenti di l'impresa di macchine di imballaggio, Utien Pack hè stata impegnata à sviluppà tecnulugia di preservazione più efficaci è più sicure.A nostra pruduzzione di sigillanti di vassoi è macchine automatiche di imballaggio di termoformatura ponu risponde megliu à i bisogni di imballaggio di l'imprese alimentari.

Un bonu imballaggio aiuta l'industria alimentaria à superà megliu u "COVID-19".

vive di più:

Macchina per l'imballaggio in vacuum di termoformatura

Thermoforming MAP Packaging Machine

Macchina per l'imballazione di a pelle in vacuum termoformata

 

 

 


Tempu di Postu: Mar-12-2022