Analisi di u principiu di funziunamentu è u prucessu di termoformatura macchina imballaggio

U principiu di travagliu di u macchina di imballaggio termoformatahè d'utilizà e caratteristiche di preriscaldamentu è ammollimentu di fogli di plastica cù proprietà di tensile per soffià o vacuum u materiale di imballaggio per furmà un cuntainer di imballaggio cù forme currispundenti secondu a forma di u muffa, è poi carica i prudutti è sigilla, raccoglie automaticamente i rifiuti eccessivi dopu à tagliu è furmendu.Hè custituitu principalmente di e seguenti parti:

Riscaldamentuèzona di furmazione

Prima di mudificà, calà a film di fondu per ghjunghje à a temperatura necessaria per u modellu è l'ammorbidisce, pronta per a furmazione rapida.U metudu di mudificazione hè diversu secondu a tecnulugia di u fabricatore, u materiale di a film, è a prufundità di u cuntinuu di furmazione.

I seguenti presentanu principarmenti parechji di i metudi di furmazione più cumuni è largamente usati in i macchinari di imballaggio per termoformatura:

assedg (3)

1) Vacuum: Formazione di pressione negativa, vacuum from the bottom of the mold to attache the sheet fit the mold to form a packaging container, chì hè adattatu per fogli più sottili è utilizatu per cuntenituri allungati superficiali.

2) Aria cumpressu.Formazione di pressione pusitiva, aghjunghjendu aria compressa da sopra à a camera di riscaldamentu.Stu metudu hà un altu requisitu tecnicu è hè adattatu per allungà fogli più grossi è furmendu cuntenituri più profondi.

assedg (4)

3) Aghjunghjite u mecanismu di stretching ausiliariu basatu nantu à 1 è 2. U principiu principalu hè chì e diverse pressioni di l'aria sò formate da i dui lati di u fogliu.Sutta l'azzione di pressione differenziale, u fogliu hè pressatu vicinu à u fondu di u moldu di furmazione.Se a difficultà di stende o a prufundità di furmà hè particularmente grande, hè necessariu aghjunghje un mecanismu di stretching ausiliari per aiutà à furmà.Stu metudu di furmazione hà esigenze tecniche più altu per i pruduttori.Prima chì l'aria compressa hè cunnessa, u fogliu riscaldatu è ammorbiditu hè pre-stretched da a testa di stende, perchè u cuntinuu furmatu hà una prufundità più profonda è un grossu più uniforme per risponde à i bisogni di più clienti.

Stretching head forming ausiliari

assedg (5)

Per mezu di i trè metudi di furmazione sopra, u moldu furmatu hè rinfriscatu, è furmatu in un cuntinuu simili à a forma di u moldu.

Dopu avè rinfriscatu sanu, hè furmatu in un cuntainer simili à a forma di u moldu.

U prucessu di travagliu di a macchina di imballaggio termoformata hè mostratu in a figura sottu (film flessibile):

assedg (1)

1.Bottom film area: Installa u film rollu nantu à l'arbulu inflatable cum'è necessariu, cunfirmà a pusizione hè curretta, è inflate per fà strettu.Alimentate un latu di u filmu di fondu in u mità di e duie catene di clamping along with the drum.
2.Forming area: Conveyed da a catena, u film di fondu righjunghji l'area di furmazione.In questa zona sicondu i bisogni di u cliente, u fogliu hè riscaldatu è allungatu per mezu di i trè metudi di furmazione sopra (vacuum, aria compressa, stretching head + air compressed).
3.Loading area: Questa zona pò esse equipata cù l'equipaggiu di riempimentu di pesatura automatica o di riempimentu manuale secondu i bisogni di i clienti.
4.Sealing area: U film di fondu è u film superiore sò riscaldati, vacuum è sigillati in questa zona (aghjunghje a funzione inflate cum'è necessariu), è a temperatura di sigillatura pò esse aghjustata secondu e proprietà di u fogliu.
Zona 5.Cutting: Ci hè dui metudi di taglio per questa zona secondu u grossu di a film: Film rigidu per u tagliu di pressione, film flexible per u tagliu transversale è longitudinale.Dopu chì i prudutti sò sigillati, sò mandati in questa zona per u taglio è a produzzione. Sicondu i bisogni di i clienti, pudemu installà l'equipaggiu ausiliari cum'è a classificazione, a rilevazione di metalli, a rilevazione di pesa è cusì per furmà una linea di produzzione cumpleta.

Dopu anni di ricerca è migliione, a macchina di imballaggio di termoformatura Utien Pack hà furmatu cun successu cuntenituri di 150 mm di profondità, cù alta precisione è distribuzione uniforme di spessore di film.À u listessu tempu, a nostra velocità di imballaggio hà righjuntu 6-8 volte per minutu, assai davanti à i pari domestici.

assedg (2)


Tempu di post: 25-dic-2021